2011. augusztus 2., kedd

Tűtartók hímezve

Szombat reggeli kávé mellé levettem egy varrós könyvet a polcról. Lapozgattam, s újra meg újra visszatértem ezekhez a mintákhoz. Megtetszett, át is rajzoltam őket a vajszínű vászonra, és nekiláttam. A piros tűpettyes anyagból varrtam neki keretet, hátlapot, válogattam hozzá illő gombokat, s lassan el is készült mind a négy mintával.
Tűtartó hímzéssel, needle book
Az egyiket már mutattam nemrég, Sziránszkiék csomagjába került. S mivel már régebb óta szerettem volna tűtartót magamnak, gondoltam, hogy az egyiket megtartom, a maradék kettővel is megvan már a tervem, de ez még titok. :)

Az enyém már így néz ki belülről:
Tűtartó hímzésselTűtartó hímzéssel, kinyitva, needle book

5 megjegyzés:

  1. Szépek lettek!
    Ez ám a hatékonyság:meglátni, megvarrni... ;o), mindjárt négy példányban!

    VálaszTörlés
  2. Az igazság az, hogy aznap csak a hímzések készültek el, a többi rész csak az utána való hetekben, szépen lassan... :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy ez mennyire ötletes!!! Nagyon tetszik! Idáig nem is gondoltam, hogy a tűket ilyen "könyvecskében" is lehet tartani :)

    VálaszTörlés
  4. Nahát, de jó ötlet egy ilyen kis tűtartó könyvecske. Nagyon szépek lettek. Az elrendezés nagyon jó ötlet, és továbbgondolásra érdemes ez a fazon, mennyi mindent lehet még ilyen elrendezésű mityókába pakolni!:)

    VálaszTörlés