2011. augusztus 12., péntek

Mackógyár

Egy konferenciával kezdődött. Magammal vittem 3 kicsi és 3 nagy előrajzolt macit, gondolván, hátha lesz alkalmam az előadások közben körbeöltögetni. Mind a hattal végeztem még aznap :) Otthon már csak kifordítani, tömni kellett őket.

Először elfértek ebben a kis szütyőben:

Tilda maci

De aztán csak-csak tovább szaporodtak, most már egy cipősdobozban várják a szalagjukat, szemüket, szájukat.

Napos Tilda macik

Ja, és még mindig egyetértek azzal, hogy a macivarrás terápiás célokra is alkalmazható. :)
Egyszerűen jól esik, jó látni, ahogy elkészülnek, visszamosolyognak.

3 megjegyzés:

  1. Ohh, ezek nagyon helyesek így együtt ... Engem még mindig meglep, hogy kézzel varrogatsz .. Ehhez rengeteg türelem kell .. vagy ez már a terápia mellékhatása :)

    VálaszTörlés
  2. Korábban géppel varrtam ilyen macikat, de így kézzel sokkal szebben sikerülnek az ívek.
    És nem mellesleg ki lehet használni az "üres" időket. Midnig is szerettem, ha a kezeim nem csak tétlenek, ha pl. hallgatni kell valamit. a suliban pl. általában rajzolgattam a füzetekbe, könyvekbe :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen kedvesek, aranyosak!
    Jó nézegetni őket! Nekem is van egy ilyen pindurkám!:)

    VálaszTörlés