2011. március 28., hétfő

Ágytakarónk

Legalább egy éve tervezgettem. Megnéztem sok-sok mintát a neten, gyűjtögettem, lementettem sokat, amik nekem is tetszettek. Aztán volt néhány befutó, azokat megmutattam Kedvesnek, majd együtt választottunk.
Erről az oldalról a "16.0 Red and White Pinwheel" takaró lett a minta.

Lerajzoltam, kiszámoltam, megvettem az anyagot, majd valamikor múlt nyáron neki is láttam. Elég lassan haladok vele, de élvezem nagyon. Egyelőre csak próbából tettem rá az ágyunkra... remélem nemsokára a szendvicseléssel is elkészülök, s tűzni is szeretném, bár ettől még tartok kicsit a takaró mérete miatt. Lehet, hogy csak kézzel tűzöm majd.

Patchwork ágytakaró szélforgó blokk, Patchwork bedspread, pinwheel

A hálószobai függönyt már átalakítottam, hogy jól mutasson együtt a takarónkkal:
pinwheel block

Remélem marad majd a bordó anyagból egy kevés, és akkor az éjjeli szekrényen lévő lámpa buráját is bevonom vele. Már várom, hogy hogy fog együtt mutatni, ha mind elkészül. :)

A kovácsoltvas karnist Emő apukája készítette (mint minden más kovácsoltvas kiegészítőnket). Nagyon szépen dolgozik, ha valami kovácsoltvas dolgot szeretnél készíttetni, bátran ajánlom! Emailen meg tudom adni az elérhetőségét.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos minta, és kedvemre való színek. Szép lesz az összhang a függönnyel, és a lámpaburával is biztosan! :o)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a jó szót, jól esett, hogy gondoltál rám. Én is küldenék cserébe neked is "Egy jó szó"-t :).

    Az ágytakaró nagyon tetszik!!! Gratula hozzá!!

    VálaszTörlés
  3. na ez a hozzászólásküldő megbolondult...............nekem amikor először küldtem a hsz-t, nem írt ki semmit.........

    a fölöslegeket nyugodtan töröld ki, nem akartam teletenni blogod, ne haragudj:)

    VálaszTörlés
  4. Szila, köszönöm a "jó szót"! örülök, hogy neked is tetszik!

    VálaszTörlés