2012. december 27., csütörtök

Tulipánok terápiás céllal

Bizonyára nem én vagyok az egyetlen, akit kikapcsol a varrás. Régen nem szerettem kézzel varrni, sose gondoltam, hogy egyszer még pihentetni is fog. Ezek a tulipánok viszont így, illetve ezért készültek. Mert egyszerűen jólesett őket varrni, és ha csak kevés időm is van, hamar sikerélményt adnak.
Textil tulipán

Textil tulipán

Madárkákat szoktam még csak úgy a varrás kedvéért készítgetni, de azokat már nem is mutatom, sokat láttatok már belőlük.

7 megjegyzés:

  1. These are beautiful! You should post a tutorial for them.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! I find the tutorial here: http://www.varrohaz.hu/szabas-varras/textil-tulipanok--textil-virag-varras-/

      Törlés
  2. Milyen szépek! Igazi tavaszias hangulatuk van!Igen, engem is kikapcsol a varrás, hímzés, azért csinálom. na persze meg kedvtelésből.
    További szép napokat kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  3. Békés, boldog új esztendöt kívánok!
    „Kívül, belül maradjon
    Békében az ország;
    A vásárra menőket
    Sehol ki ne fosszák.
    Béke legyen a háznál
    És a szívredőben.
    Adjon Isten, ami nincs,
    Ez uj esztendőben.”
    ( Arany János )
    Batorba - Csilla

    VálaszTörlés
  4. Egy pillanatra megpihen az
    órarugó, míg a himnusz
    szól, vigyázban áll a két
    mutató. Majd a nagyobbik egy picit előre
    dőlve, átlép az új
    esztendőbe. Onnan visszaszól a kicsinek:
    Boldog Új Évet Mindenkinek!!!

    VálaszTörlés