2011. július 9., szombat

Szalagos

Már régóta tervezgettem, hogy rendet kéne tennem a varrós dobozban. A sok-sok apróságot nem könnyű úgy tárolni, hogy egy idő után ne hatalmas kupi legyen belőle. Ezért is örültem nagyon, amikor megláttam Erika ötletét a szalagok tárolására. Felesleges kártyapaklink ugyan nem volt, viszont a munkahelyemen régi, már nem aktuális névjegykártyákból van bőven választék. Méretre vágtam őket, hogy beleférjenek a közben kiszemelt ferrero rose-s dobozkákba, bevagdostam őket, majd feltekergettem... nem mondom, hogy két perc alatt készen volt, de a végeredmény nagyon tetszik.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon rendezett, és áttekinthető. :o)

    VálaszTörlés
  2. Ügyes!!! Én falinaptár hátlapjából készítettem bobinokat a fonalaknak! Fő az újrahasznosítás! :o))

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy! Én már el sem férek a dobozomban! :)))))))

    VálaszTörlés
  4. Erika, már én is megállapítottam, hogy újabb ferrero rosét "kell" vennem... :)

    VálaszTörlés
  5. Ötletes! :)
    A cél érdekében magamhoz veszek én is egy doboz Ferrerot! :)))

    VálaszTörlés