2011. május 26., csütörtök

Párna katedrális ablakkal

Az alap blokkot legalább egy éve varrtuk még a budaörsi közös varráson, s azóta ott hevert a félig kész munkáim dobozában. Aztán decemberben Kinga járt nálunk, és amikor észrevette, nagyon megdicsérte. Innentől engem is újra foglalkoztatni kezdett a gondolat, hogy be kéne fejezni, annál azért csak-csak szebb, hogy egy dobozban bujkáljon évekig. De mivel a kis virágos anyaggal nem túl könnyű dolgozni, nehezen vettem rá magam, hogy nekiálljak. A virágos egy szoknya volt korábban, rugalmas, nyúlós anyag, elég messze van a pamuttól.

A végső lökést végül Bogi adta az egyik közös varráson. Azt tanultam tőle, hogy az ilyen anyagok hátuljára érdemes ragasztós közbélést vasalni, és máris megszelídülnek. Kipróbáltam. És tényleg! :)

Patchwork párna katedrális ablak mintával

9 megjegyzés:

  1. Alkotás! Csodaszép! Megszelidítetted!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!
    Egyszer én is varrtam egy párnahuzatot ezzel a technikával,az drapp-sötétkék volt és Nagyimnak készült.
    Ezek a modernek is nagyon szépek:
    http://www.etsy.com/listing/67556810/calming-waters-batik-cathedral-window-18

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, tényleg kár lett volna dobozban hagyni! ;o)

    VálaszTörlés
  4. De ügyes vagy! Milyen jó is egy ilyen helyre járni! Irigyelek érte! :))))) Nagyon szép lett! Tetszik nagyon! :))) Meg tanítasz rá? :)))

    VálaszTörlés
  5. Tényleg jó ilyen helyre járni, én is nagyon szeretem. Újra meg újra inspirálnak a többiek. :)
    Erika, Dunaújvárosban nem szerveznek közös varrást?

    VálaszTörlés
  6. És hogy hogy is készült? egy következő bejegyzésben akkor leírom majd. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól tetted, hogy rászántad magad a befejezésre! Csodaszép lett!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép munka. A mintát gyönyörűen kiadják ezek az anyagok.

    VálaszTörlés
  9. Erika, talátlam egy nagyon jó leírást a katedrális ablak blokk elkészítéséről: http://warmthinthenorth.typepad.com/warmth_in_the_north/cathedral-window-pillow-tutorial-.html

    Szerintem mostanában nem lesz időm sajátot írni, szóval ha már addig is szeretnéd kipróbálni, ez alapján szerintem érthető az elkészítése.

    VálaszTörlés