2014. április 14., hétfő

Benjámin takarója

Nem tudok mostanában nagyobb dolgoknak nekifogni, mármint ami a varrást illeti. Ez a babatakaró is legalább 3 hétig készült, ha nem tovább... Egyszerre mindig csak picit tudtam haladni vele, arról nem is beszélve, hogy Kismanóval azért ez is lassabban megy. De nagyon élveztük. Segített kiválasztani az anyagokat, élvezte, hogy ő mondhatja meg, hogy melyik legyen az ablak, melyik a kerék...stb. Szóval azért jó móka volt együtt is. :)

Ilyen volt, amikor a fedlap elkészült:

A szendvicselésnél készítettem még pár képet, hátha valakinek pont jól jön az ötlet. Széles ragasztószalaggal rögzítettem a hátlapot a padlóra, hogy ne mozduljon el, ne ráncosodjon:


Ezután ráfektettem a flízt, majd a fedlapot és biztostűkkel sűrűn egymáshoz rögzítettem a három réteget.

Autós patchwork babatakaró

Nem sok helyen tűztem össze, csak kb. minden harmadik-negyedik vonal mentén, illetve az autók mellett ellenkező irányban is.

És az elkészült takaró:
Autós patchwork babatakaró

Majdnem elfelejtettem, hogy az alapötletet valahol a neten találtam, de sajna most nem lelem sehol... ha valaki ráakadna, szóljon, szeretném belinkelni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése